امضای نامه ای توسط هزار دکتر اسرائیلی برای بمباران بیمارستانها در غزه!

امضای نامه توسط هزار دکتر اسرائیلی برای بمباران بیمارستانها در غزه

بیش از هزار دکتر اسرائیلی در یک اتانازی دسته جمعی نامه ای را امضا کردند که دولت آنها بیمارستانهای غزه را بمباران کند.

ترجمه نامه به فارسی (گوگل):

به حقوق سربازان ارتش اسرائیل توجه کنید

ما امضاکنندگان زیر، که پزشکانی مسئولانه و حرفه‌ای در سیستم بهداشت و درمان فعالیت می‌کنیم، با این نامه به شما خواهش می‌کنیم که توجه خود را به یک مسئله مهم جلب کنید:

به محضی که سازمان‌های تروریستی قاتل، مراکز اجرای عملیات قتل و تروریسم را به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از بیمارستان‌ها ایجاد می‌کنند، ما امیدواریم که اقدام لازم را برای از بین بردن این تهدیدات انجام دهید.

سال‌هاست که شهروندان اسرائیل از وحشت قاتلان رنج می‌برند، در حالی که قاتلان و مرتکبان ارتش برای خود شرایط امنیتی برتری دارند. این مسئله نه تنها ترساندن مردم را در پی دارد بلکه باعث می‌شود تا افراد در معرض خطر قرار بگیرند و حقوق انسانی نقض شود.

با در نظر گرفتن تاریخچه اینکه سازمان‌های تروریستی مختلف مقرهای خود را در داخل بیمارستان‌ها تأسیس کرده‌اند و از این مکان‌ها به عنوان پناهگاه‌ها استفاده می‌کنند، لازم است تا اقدامات مورد نیاز برای نابودی کامل این سازمان‌ها به عمل آید.

ما با آگاهی از وحشتناک بودن اقدامات سازمان‌های تروریستی، بخصوص حماس، از هر نقطه نگاهی به این موضوع انداخته و تأکید می‌کنیم که هر مکانی که برای مخفی شدن اعضای این سازمان‌ها یا برای انجام فعالیت‌های تروریستی به کار برده می‌شود، باید هدف قانونی برای تخریب تلقی شود، حتی اگر این مکان‌ها بیمارستان باشند.

همچنین باید تأکید شود که افرادی که بیمارستان‌ها را به طور اشتباه با تروریسم ارتباط می‌دهند، باید بدانند که جای امنی برای آن‌ها وجود ندارد و نمی‌توانند به نحوی به خانواده‌های معترضان و قربانیان تروریستی آسیب برسانند.

بیمارستان‌ها اصولاً برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم تأسیس شده‌اند و از آنها برای ایجاد وحشت و جلب حمایت استفاده نشود. برای این منظور، آمبولانس‌ها و وسایل پزشکی باید به مناطق دیگر ارجاع داده شوند تا بیماران به درمان مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

بیشتر از همه، افرادی که بیمارستان‌ها را به لانه‌های تروریستی تبدیل می‌کنند و از اختلاف‌ها و انزجارهای جامعه برای تحقق اهداف خود بهره‌بری می‌کنند، باید مسئولیت تخریب خود را بپذیرند. تروریسم باید در همه جا و به هر شکلی از بین برود.

حملات به مقرهای تروریستی در داخل بیمارستان‌ها حق و وظیفه ارتش اسرائیل است. بدون شک، نقض قانون و بی‌قانونی از سوی شهروندان اسرائیلی باید متوقف شود و بسیاری از افراد باید از تهدید قاتلان محافظت شوند. این تنها به دلیل حضور آنها در بیمارستان‌ها غیرقابل تصور است.

بعد از اینکه ارتش اسرائیل بارها به بیمارستان‌ها هشدار داده که استفاده بدبینانه از آنها را متوقف کنند و از همه شهروندان خواسته شد که منطقه را با توجه به حضور تروریست‌ها تخلیه کنند، وظیفه تخریب لانه‌های زنبورها و بیمارستان‌هایی که برای پناه‌جویان و قربانیان تروریسم استفاده می‌شود، بر عهده ارتش است.

ما از شما می‌خواهیم تا به این مسئله توجه کنید و اقدامات لازم برای محافظت از حقوق سربازان ارتش اسرائیل و شهروندان اسرائیلی را انجام دهید. این تنها راهی است که می‌توان به معرض خطر قرار گرفتن مردم و نقض حقوق انسانی را متوقف کرد.


ترجمه نامه به انگلیسی (گوگل):

Doctors for the rights of IDF soldiers
We, the undersigned, doctors who work in the health care system responsibly and professionally, hereby implore: As soon as
murderous terrorist organizations built murder and terrorism headquarters as an integral part of the hospitals, with their own hands they turned my
the patients for a legitimate purpose.
For years, the citizens of Israel have suffered from murderous terror, while the head of the snake and the top murderers receive complete shelter and protection
While in advance they built terrorist headquarters inside the hospitals with the understanding that no harm would come to them.
After the Simchat Torah massacre, the many murdered and kidnapped people, and the hair-raising atrocity that there is no place to
detail and record here – there is full agreement in the security system that the terrorist organization Hamas must be destroyed to the ground
We are worse than a human being.
That murderous terrorist organization spares no means and commits brutal murder and unprecedented atrocities against people, women and
children – therefore any place where its people hide and/or is used for terrorist activity is a legitimate target for destruction – even if it is houses
patients.
Whoever confuses hospitals with terrorism must understand that he has no safe place and he cannot cling to the altar horns of my daughter
the patients in order to produce terror and receive protection.
Ambulances are at their disposal that refer patients to the south for medical treatment elsewhere.
No more! The residents of Gaza who saw fit to turn the hospitals into terrorist nests in an attempt to take advantage of morality
the West, they are the ones who brought their destruction upon themselves – terrorism must be eliminated everywhere and in any way.
Attacking terrorist headquarters located inside a hospital is the right and even the duty of the IDF.
The lawlessness of Israeli citizens and the protection of many from murderers only because they are hiding in hospitals – is unthinkable.
After the IDF repeatedly warned the hospitals to stop the cynical use of them
for terrorism and after all citizens were asked to evacuate the area in light of the presence of terrorists
In it, there is an obligation to destroy the wasps’ nests and the hospitals that are used for their shelter and beauty
one hour earlier.
And we hereby come to the undersigned:
Tenant Tal Nir
Dyer Audrey helped you
Tenant Shlomi Ben Nun
Tenant Hana is small
Tenant Uri Atias
Tenant Carmit Almog
Tenant Hana Kramer
Tenant rest Rilke
Tenant Yeruham Priner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *