مصوبه 1 کانون پزشکی و حقوق ایران – لغو مدارک ، ارجاعات واعتبارنامه های پزشکی اسرائیل

مصوبه 1- ابطال مدارک، اعتبارنامه ها، ارجاعات پزشکی اسرائیل

کانون پزشکی و حقوق ایران

براساس اساسنامه مورخ 26.10.2023 انجمن شیر و خورشید سرخ ایران و لایحه متمم تغییرات 16.12.2023 ، انجمن قانون و شفا ، بال اداری انجمن قانون و شفا به نام کانون پزشکی و حقوق ایران با رویکرد مدنی، جهت پیگیری دعاوی و شکایت مدنی و پزشکی (اخلاق پزشکی) خارج از چتر دولت. تشکیل میگردد.

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

2024/02/04

مصوبه شماره1

بر اساس مصوبه شماره ۱ کانون پزشکی و حقوق ایران، بال اداری انجمن قانون و شفا، با توجه به سوء استفاده سیستماتیک رژیم صهیونیستی اسرائیل از لباس و عناوین پزشکی برای مقاصد تروریستی و نظامی از جمله تخریب اموال پزشکی و بیمارستانی، ترور افراد در زیرساختهای پزشکی، نقض تعهدات بین المللی علوم پزشکی و تحلیفنامه های پزشکی و حقوق و اخلاق پزشکی، کلیه مدارک پزشکی مرتبط با اسرائیل با مصوبه غیرالزام آور دادستانی کانون پزشکی و حقوق ایران باطل اعلام میگردد و نسبت به ارجاعات پزشکی (با درجه خفیف تر) ، اعتبارات، امتیازات و کنفرانسها هشدار داده میشود.

سازمان دیده بان پزشکی و حقوق ایران (کانون پزشکی و حقوق ایران) هر شکایتی را که در آن عملکرد دولتی برای حمایت از شهروندانشان به دلیل دخالت دولتی یا به دلیل تحریمها در دسترس نباشد به صورت غیر الزام آور بررسی خواهد کرد.

دبیر انجمن قانون و شفا

دکتر امیرعلی رستم داودپور

جهت امضای دموکراتیک رای و تصمیم فوق میتوانید به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

https://www.ipetitions.com/petition/annulment-of-medical-documents-and-titles-related

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *