خمینی: آنان که خواب آمریکا را میبینند خدا بیدارشان کند

با عنایت به آگاهی جهان از ماهیت اسرائیل و سبعیت پشت پرده حامیان غربی او، آزادی نیوز به طور رسمی تحلیل اخبار مربوط به جنایات اسرائیل و مشارکت سلاحهای آمریکایی در ویرانی خانمان مردم را به پایان میرساند.

برای آزادی نیوز که قانون و شفا را محل مصالحه ملل و همزیستی مردم ایران و همسایگان ایران تحت حکومت سوسیال دموکراتیک میداند، حمایت از اسرائیل و حمایت اسرائیل مایه تباهی تلاشهای ملی برای رسیدن به این مهم در خاور میانه است. تا چندی قبل صدور پهپاد ایرانی به اوکراین به عنوان سیاست تروریستی جمهوری اسلامی از سوی آمریکا و اسرائیل ترویج میشد و خبرگزاریهای بین المللی از هر سو از قرار دادن نام ایران در کنار روسیه برای جبهه گیری و تخریب وجهه و هویت ایرانی ( به کمک خود ما) دریغ نمیکردند. اکنون بولدوزرهای آمریکایی ضمن تخریب خانه های مردم، از روی جنازه آنان به آگاهی و تعمدا رد میشوند، بمب های آنها بر سر مردمی محروم و دربند می افتد و کودکان آنها قربانی شدیدترین حملات جنگی میشوند.

آزادی باید از درون خود ما و با ابزارهای موجود ، در رشد و تفاهم، در رعایت قوانین سالم و نفی قوانین استبدادی و به بحث گذاشتن ارزشها تجلی یابد. آزادی وارداتی نیست.

صحنه فجیع (هشدار)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *