تحقیر توده های مردمی کشته شده و بزرگنمایی جراحت استخوان سگ

سیاست حذف نام، هویت و حتی صورت مساله از مرگ هزاران انسان که با رنج مادر، مشقت پدر، فقر، گرفتاری و در حصر متولد میشوند در مقابل بزرگنمایی جراحت استخوان سگ زخمی در حمله حماس به اسرائیل یا مصاحبه بانویی که از دست حماس آزاد شده ، بیانگر بخشی از دردیست که خاورمیانه و کشورهای جهان سوم را سالهاست گرفتار کرده است.

از 7 اکتبر 2023 بیش از سه هزار و پانصد کودک فلسطینی شهید شده اند

تخریب هویت ، شان اجتماعی و حقوق مدنی مردم خاور میانه با نام تروریست، حامی تروریست همراه با نقض آزادی بیان نمایشی مصوب در قانون اساسی اکثر کشورهایی که اتفاقا به توقف جریان جنایات صهیونیسم در سازمان ملل متحد رای ممتنع یا منفی دادند، نماد آپارتاید خفی (پنهان) در بطن قوای اجرایی است.اگر چه قوای قضایی و قانون گذاری این کشورها با دارا بودن درجه ای از شعور از آشکار کردن این تضاد معمولا طفره رفته اند( در موارد تحریمها و نیز در مورد آمریکا این مساله پنهانکاری صدق نمیکند) اما در قوه اجرایی معمولا این ننگ و دیپلماسی آشکار میگردد.

شلیک پلیس فرانسه به زنی به بهانه فریاد الله اکبر نمونه این کاهش آستانه تحمل نسبت به مردم مسلمانیست که در نتیحه سالها سیاستهای رسانه ای، اقتصادی و فرهنگی درحالی که قبل از انقلاب ایران به ثروت و اشرافیگری معروف بودند، تبدیل به هدف مشروعی برای جنایات اقتصادی (تحریم ها) ، جنایات جنگی (حمله اسرائیل به مردم بیدفاع غزه) و جنایات فرهنگی و حقوق معنوی (سرقت داراییهای ملی، تخریب هویت و شان اجتماعی و از این قبیل) شده اند.

در گزارش قبلی که نامه اینشیتن به عنوان یکی از نخبگان بین امللی که از صهیونیسم به عنوان جنایتکاران نام میبرد در سال 1948 را منتشر کردیم، تا اکنون در سال 2023 جریان روند برای تخریب و وارونه کردن جنایات مدنی بیش از هفتاد ساله منتسب به آنها و هدایت آن به طرف ملل خاور میانه و مدیریت ناکارمد آنها ادامه دارد.

هشدار: سیاست آزادی نیوز (ارگان حزب شیر و خورشید سرخ ایران) در محکوم کردن جنایات اسرائیل، توجیه کننده سیاست داخلی و خارج جمهوری اسلامی و حماس به عنوان عوامل خشونت گرا نمیباشد. جمهوری اسلامی باید منصفانه در برخورد خود نسبت به دگر اندیشان، مخالفان حجاب اجباری ، مهاجران، آزادی بیان ، استفاده ابزاری از دین و … پاسخگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *