مسیح علینژاد، از فعال مدنی ایرانی تا مامور دولتی آمریکایی

مسیح علینژاد

خانم مسیح علینژاد برای ادای شهادت در مقابل کنگره آمریکا در حالی در روز 26 اکتبر 2023 به کمیته مربوطه فراخوانده شد، که در فلسطین خانواده روزنامه نگارانی مانند الدحوح، محمد فرا و برخی دیگر در خان یونس در جنوب غزه، جایی که قرار بود پناهگاهی برای افراد غیرنظامی فلسطینی باشد، به صورت جمعی قتل عام شدند. َشرافت کسی که خود را روزنامه نگار میداند، حتی به ایشان تلنگری نزد که در صحبتهای خود جایی برای عدالت باز کند. کسی که از عدالت خارج شده باشد نمیتواند رهبری کسانی را به عهده بگیرد که مایلند در یک جامعه مدنی و نه در یک هرج و مرج تکراری و بی پایان زندگی گنند.

خانم علینژاد که شروع فعالیت خود را برای احقاق حقوق بانوان ایرانی در حجاب اختیاری به خوبی آغاز کرده بودند مطابق با زمان بندی کنگره ای که از نظر اخلاقی ورشکسته بود دقیقا در حالی فراخوانده شدند که مهره سوخته شطرنج آزادیخواهی در ایران باشند. زمان بندی این فراخوان منطبق با ورشکستگی اخلاقی و فلسفی دولت آمریکا در پاسخگویی به حمایت تسلیحاتی و مشارکت در جنایات علیه کودکان و بانوان بسیار است که دغدغه آنها نه حجاب بلکه غم آب و نان و برق و خواب و بمب است…

رهبران جنبش های ایرانی نمیتوانند در مقابل کنگره کشوری مانند آمریکا پاسخگوی خواسته های آنان باشد زیرا بعدا باید جواب این وابستگی و عدم استقلال رای را پس بدهد. دلقک سیاسی کسیست که در رابطه با نفوذ ایران در کابینه بایدن که عملا در کشتارها متعددی در خاورمیانه از افغانستان تا فلسطین سهیم است شهادت و توضیح بدهد. کابینه ای که پس از ترامپ و بوش بیشترین تعارض را با نظام ج.ا. داشته است.

یادمان باشد، هیچکس در این شطرنج سخت که خانه های سرخ و سپید آن با خون نگاشته میشود بدون لحاظ عدالت پیروز نخواهد شد . کسی که منبع درآمد و رسانه ایشان وابسته به نظام سیاسی خاص و غیر عادلانه ایست نمیتواند کشتی آزادیخواهی ملتی را که هزاران سال قدمت مدنی ، عدالت شناسی، و خداشناسی دارد به مقصد برساند و بن بست جمهوری اسلامی دقیقا در همین است که از مقام خداپرستی به مقام خداشناسی و درک مفاهیمی مانند عدالت نرسیده اند. هر از گاهی حوادثی نظیر جنایات اسرائیل در فلسطین، و جهالت حماس کشتی رنگ و رو رفته نظامی ج. ا. را رنگی از حقیقت میزند و ادعاهای کذب ایشان را به حقیقت تبدیل میکند. لیک در این سیر دردناک جانهای جوانان ملت فدای آزادیخواهی با رهبری دلقکهای سیاسی شده است.

هشدار: سیاست آزادی نیوز (ارگان حزب شیر و خورشید سرخ ایران) در محکوم کردن جنایات اسرائیل، توجیه کننده سیاست داخلی و خارج جمهوری اسلامی و حماس به عنوان عوامل خشونت گرا نمیباشد. جمهوری اسلامی باید منصفانه در برخورد خود نسبت به دگر اندیشان، مخالفان حجاب اجباری ، مهاجران، آزادی بیان ، استفاده ابزاری از دین و … پاسخگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *