سپاه مظلومان – پیروزی خدا

 

هر یک مظلوم که بر زمین میخورد ، هزار ظالم در دوزخ میافکند، نترسیدید که پرچم خویش را بلند کردید تا خداوند اینچنین به سزایتان برساند؟ نمیدانستید قضاوت خدا چگونه است؟ قضاوت خدا سخت است، با عبا و لباس تزویر وارد آنجایتان کردند که بخواهید یا نخواهید از ظالمان باشید و چقدر رهایی از این تقدیر دشوار است که مانند حسینعلی منتظری به حکومت برسید و آن را رها کنید. او همان نجات دهنده موعودتان بود که روش رهایی از دوزخ را به شما آموخت پیامبردیگری که ندارید و نمیخواهید پس بدانید درس گرفتن بر شما بسیار دشوار است و عاقبت سخت دردناک. هر جا دریچه ظلمی باز شود جمعی به گرد آن جمع میشوند و ارتزاق میکنند و اینگونه است که درستکاران از گرد این چاه دوری میکنند ، سپاه خدا همین ندا آقا سلطانها ، ستار بهشتی ها همین یکتا منشانی است که بدست تزویر و دروغ شما و دشمنان ظاهری و متحدان باطنی شما شما تباه میشوند، فریاد سوختم ندا در زمان جاریست و فریاد سوختن زنی که به دلیل رفتن به آزادی به دادگاه انقلاب شما احضار شد، آری تاریخ را اینگونه میخوانند، دادگاه انقلاب شما ضد آزادی خواهان است.

چون که مظلومی شود اندر صلیب

عالمی ویرانه گردد در قلیب (چاه)

چون که دیدی ظلم عالم گیرشان

میخورد در نزد حق کفگیرشان

چون یکی کس بی گنه بر دار شد

زان عدوشان صد هزاران خوار شد

مر نگفتم یک نفر هستش هزار

هر یکی مظلومشان شد یک سزار

تا رساند ظالمان را بر سزاش

چون که بر حق میرسد او ادعاش

 

اتهام زنی که در مقابل دادگاه انقلاب خودسوزی کرد ‘ورود به ورزشگاه برای تماشای فوتبال’ بوده

سایت خبری رکنا با انتشار مصاحبه‌ای جزئیاتی از مشخصات زنی که روز دوشنبه گذشته در مقابل دادگاهی در تهران اقدام به خودسوزی کرده بود،‌ منتشر کرد.

رکنا به نقل از خواهر این زن که نام اصلی اش منتشر نشده، نوشت که اسفند سال گذشته،‌ “خواهرش برای دیدن بازی فوتبال استقلال و العین به ‌استادیوم آزادی رفته بود که آن‌جا توسط ماموران بازداشت می‌شود.”

بر اساس این گفتگو این زن ۲۹ ساله پس از چند روز بعد از بازداشت و با پرداخت وثیقه ۵۰ میلیون تومانی آزاد می‌شود اما به او گفته می‌شود که پرونده‌اش به دادگاه انقلاب ارجاع داده شده است و این هفته به شعبه دادگاه انقلاب در خیابان شریعتی تهران مراجعه کرده اما قاضی در مرخصی بوده و او در مقابل ساختمان دادگاه با ریختن بنزین به روی خود اقدام به خودسوزی می‌کند.

خواهر این زن گفته است: “خواهرم بیماری دو قطبی دارد و از دو سال پیش تحت نظر پزشک است مدارک کاملی داریم که به دادسرا ارایه کردیم اما بعد از اینکه خواهرم ناسزاگویی هایی نزد ماموران داشته او را مثل آدم سالم مورد بررسی قضایی قرار می دهند و به زندان ورامین می اندازند.”

به گزارش سایت خبرآنلاین،‌ رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری تهران که گفته شده این شخص به آنجا منتقل شده،‌ درباره آخرین وضعیت او گفت: “به‌دلیل سوختگی شدید ناشی از بنزین با ۹۰ درصد سوختگی درجه سه در بیمارستان بستری شده و در حال حاضر با کمک دستگاه تنفس می‌کند و در آی سی یو تحت درمان است؛ اما درباره سایر جزئیات پرونده وی مجاز به ارائه اطلاعات نیستیم.”

به گفته خواهر این زن، او لیسانس مترجمی زبان انگلیسی داشته و عاشق فوتبال و تیم استقلال است؛‌ “همیشه دوست داشت که بازی فوتبال را از نزدیک تماشا کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *