در دکترین گایش رای ملت

در دکترین گایش رای ملت:

در پی تلاش برای یافتن الگوریتم رد صلاحیت ها و انتخابات ریاست جمهوری ، فضل الهی و بخشندگی الله در تایید کاندید های ریاست جمهوری بویژه از نظر گویش قزوینی مورد بررسی قرار گرفت.
از آنجا که دغدغه اصلی مردم ازدواج و معیشت است با بررسی بخشش عام الهی، ثابت دهش (دادن) ضربدر کاندید (گویش قزوینی الهی) مساوی با تایید صلاحیت زیر منویات مقام معظم رهبری مورد استدلال منطقی و آزمون قرار گرفت.

*پزشکیان واسه همتون – همستر آوردیم براتون
همستر واستون آوردیم – رئیسیتونو بردیم
*
نتیجه به شرح زیر است:
از آنجا که همه به دنبال رئیس و شغل هستند، زیر منویات مقام معظم رهبری در انتخابات قبلی یک رئیسی به همه داده شد.
در تایید صلاحیت ها دادن یک سیسمونی به همه و یک پزشکیان به همه (میتوانید به عنوان همسر، حکیم و … استفاده کنید و کاربردهای دیگر هم دارد.) به فضل الهی مورد تایید مقام معظم شورای نگهبان قرار گرفت.
مردم ایران میدانند قالی، سیسمون و پزشکی کاربردهای بسیاری دارد یک دونه گلش رو آوردیم، رای هاتون را بردیم.

این استنتاج بر اساس فضل الهی از جمله استدلال بر اینست که نگویند ، خدایا ندادی به ما و عین دخالت دین در سیاست است. چون خدا در پاسخ خواهد گفت، زیر منویات رهبری یک پزشک به همه دادیم کاندید بشود (سیاست تک پزشکی ، تک فرزندی و تک پیامبری الهی، ببخشیندا خدایا مگه زبونم لال شما کمونیست چینی بودی که تک فرزندی الهی رو رواج دادی، ببخشیند فضولی کردم، البته مطمئنم هیتلر شوما نبودی چون شوما دیکتاتور نیستی اصلند). یک قالیباف دادیم سیسمونی بخرد، یک پورمحمدی دادیم (مگر محمد پور داشت) تا نیست بشود، یک جلیلی دادیم تا… خلاصه بدل همه چیز را زیر منویات رهبری دادند از بس که خدا بخشنده و دهشگر است و دیانت ما عین سیاست است یعنی خدا سیاسی عمل میکند.

این متن علمی را اساتید محترم بررسی بفرمایید تا بعدا بفرستیم زیر منویات مقام رهبری استهلال بشود. البته بسیاری که از درک این متن عاجز هستند چون این متن به زبان کاملا علمی و اکابری نگارش شده است. باید کاندید بشوید زیر منویات تا بفهمید کاندید شدن چه حالی دارد (زیر منویات.)
ما هر چه داریم از الهیات و فضل الهیست و اگر دکترایی هم داریم باز به فضل الهیست ، اصلا منت الهیست که باعث شد ما کاندید بزنیم. نه هنوز به آن درجه نرسیده ایم که کاندید بشویم و این هم از فضل الهیست. این ملت همستر وار به کاندید مورد نظر انگشت میزنند. بزنید که رای ها بر اساس الگوریتم شیت کوین شد و هر تن (TON) انگشت هفت دلار. پشم شدن انگشت زدن ملت به موش مورد نظر نیز از فضیلتهای الهی بود که قبل از انتخابات رای ملت را میزان کرد. فضل الهی و الگوریتمهای دیانت عین سیاست در همه حال یادتان نرود زیرا اینگونه است که با دیانت چیزی میدهند و با سیاست میگیرند.

دست بزنید با بیت زیر (متدینین تسبیح بیاندازید):

همستر براتون آوردیم
انگشتاتون (رای هاتون) رو بردیم

البته به جای کلمه همستر میتوانید از نات کوین (nut به معنای احمق) هم استفاده کنید چون اصلا این فضل الهی هشیارانه عمل نمیکند و ما توهم زده ایم.
ما البته چنین الگوریتمی را از انفجار نور تا الان بررسی کردیم و نسبت مشخصی از فضل الهی در آن یافتیم از رجائی و بنی صدر تا اکنون فضل الهی و دیانت عین سیاست در کاندید این ملت بوده است و نسبت مشخصی از ندادن در عین دادن داشته است.
نتیجه این تحقیقات پس از بررسی بیشتر در مورد همستر مورد نظر و انگشتان شما که بی وقفه بر موش مورد نظر میکوبند در مجله طبیعت (نیچر نه آن هم از همین فضل الهی تبعیت میکند.) منتشر خواهد شد به فضل الهی. و اما بعډ ، بعد از اینکه صندلی مرحوم رئیسی را ول کرد امیدوارم انتخابها مرتب رکب نخورد و پهلوانها بی جان نشوند:

پس متن فوق مزاح و هجو و هزل نبود، حقیقتی بود به اندازه وسعت ناکامیهای یک ملت که خدا را اشتباه رفته است و مسیح او از آمریکا در می آید و با VOA سخن میگوید و این است فضل الهی برای آنان که اندیشه کنند/نکنند.

دکتر امیرعلی رستم داودپور
دبیر انجمن قانون و شفا (به فضل الهی)

پانوشت: یادی کنیم از مرحوم عیسی مسیح که دیانتش عین سیاستش نبود و پدر سکولاریته بود والبته مصلوب شد. پرسش پیش می آید که چه کسی جای آن عزیز مرحوم و سکولار (از طبقه کاتوزیان) حاکمیت میکرد به فضل الهی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *