پروژه منجی سازی- آمد! که آمد؟ روح الله آمد امام آمد

در جامعه مهدوی که مردم انتظار نجات دهنده خود را میکشند هر از گاهی افرادی هوس میکنند که نجات دهنده خلق از آسیب و آفت استبداد شوند.

اما این هوس بیش از همه به سر افرادی میافتد که در دستگاههای اطلاعاتی و رسانه ای نقش ایفا میکنند، مسیح شدن، روح الله شدن، هخا (سوشیانت) شدن ، تمام اینها به مرور زمان در طی سالها در رسانه ها بروز پیدا کرده اند تا مردم را به شنیدن هر صدایی بی اعتماد و بی اعتقاد کنند.

و اما در ردیف آخر کانال تلگرام آمد نیوز بود که گرته برداری عجیبی از سفر آقای روح الله موسوی خمینی به فرانسه و سپس بازگشت او به ایران کرد. چگونه این کانال مطرح شد، چگونه سقوط کرد و چگونه احادیث جعلی مربوط به نحوه دستگیری روح الله ثانی در ایران پراکنده شد، تمام اینها تفسیر مضحکی از آیات اولیه سوره بقره است که میگوید کسانی که قصد اصلاح دارند و خود را مصلح میپندارند الله آنان را مسخره میکند.

در واقع این سناریوها به شکل عجیبی با سخنان مارکس نیز همخوانی دارد، حقیقت دو بار تکرار میشود، بار اول بسیار تلخ و بار دوم بسیار مضحک. کسانی که اینگونه با اعتقادات مردم بازی میکنند به خیالشان خدای حقیقی را میپرستند حال آنکه اهریمن از آنان مکارتر است و از گفتن آن نیز پرهیز نکرده است زیرا برای آنان خدای دروغین و سنت و آداب دروغین و عقاید دروغین پرورده است که آنها را لایق داشتن لقب آخرین دیکتاتوری قرن بیستم کرده که از سلف خویش یعنی نازیسم، کمونیسم ، کاپیتالیسم و ایسم های دوزخی قدیمی تر و عمیق تر است زیرا آنان رفته و اینان هنوز قربانی میگیرند.

البته این که در داخل نظام ج. اسلامی عده ای به این شدت با خواسته های مردم از جمله کشف حجاب و آزادی موافقند و در این راه اقدام به برپایی کانالهای تلگرام و شبکه های تلویزیونی هتاک به بنیاد نظام میکنند، نشان از بیداری آنان دارد و البته مانند تیغ دولبه ایست که یک طرف آن بر گرده آزایخواهان راستین و فعالان مدنی و یک طرف بر گرده خود نظام است.

این سوپاپ ها برای اطمینان از این هستند که قدرت از دایره ارباب فعلی نظام و اهریمن هزار و چهارصد ساله در نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *