آزادگی در زندان – فحشا در قضاوت

قاضی فاسد آزادی را در حبس میکند. قاضی فاسد مسیح را به صلیب میکشد، قاضی فاسد فساد خویش را نمیبیند. فساد در قضاوت با ج. اسلامی در سال 1357 آغاز شد، ادامه دارد و تا زمانی که به سرنوشت قضات فاسدی که پیش از او آمدند دچار نشود و مردم را با خویش به نکبت نکشد ادامه خواهد یافت. اگر از چیزی میهراسید، از قاضی و وکیل فاسد و از نبودن عدالت باشد.

این زنان که جمهوری اسلامی با آنان به نبرد برخواسته است همان مسیحیان هستند، و ج. اسلامی همان حکومت ضد مسیح که خود را نشناخته و در این مقام افتاد. این مقام بزرگ ضد مسیح با نفی مسیحیت در هزار و چهارصد سال پیش به نام شرک آغاز شد و با حکومت روح ا… جانی دوباره یافت تا یا عیسی مظلوم رستگار باشد یا بنیانگذار نفی آزادی عقیده و اندیشه.کمونیستها چون با نام خدا حکومت نمیکردند آسانتر رفتند لیکن خمونیستها در کمون و خواب خویش با نام خدا بر خلق او ستم روا میدارند. تا روز عدالت فرا برسد.


انجیل متی باب 7  ( آیه های 1 تا 5 ) – 1 –  (( در بارۀ دیگران قضاوت نکنید تا  مورد قضاوت قرار نگیرید . 2 – همانطور که شما دیگران را محکوم می کنید خودتان نیز محکوم خواهید شد . با هر پیمانه ای که به دیگران بدهید ، با همان پیمانه عوض خواهید گرفت . 3 – چرا پر کاهی را که در چشم برادرت هست می بینی ، ولی در فکر چوب بزرگی که در چشم خود داری نیستی ؟ 4 – یا چگونه جرات می کنی به برادر خود بگوئی : اجازه بده پر کاه را از چشمت بیرون آورم ، حال آنکه خودت چوب بزرگی درچشم داری . 5 – ای ریاکار ، اوّل آن چوب بزرگ را از چشم خود بیرون بیآور ، آنگاه درست خواهی دید که پر کاه را از چشم برادرت بیرون بیآوری . انجیل لوقا باب 6 ( آیه های 37 – 38 و آیه های 41 و 42 ) – 37 – در بارۀ دیگران قضاوت نکنید تا خود مورد قضاوت قرار نگیرید . محکوم نکنید تا محکوم نشوید و دیگران را ببخشید تا بخشیده شوید . 38 – بدهید که به شما داده خواهد شد ، پیمانۀ درست و فشرده و تکان داده شده و لبریز در دامن شما ریخته خواهد شد ، زیرا با هر پیمانه ای که به دیگران بدهید با همان پیمانه ، عوض خواهید گرفت . )) …… (( 41 – چرا به پرکاهی که در چشم برادرت است نگاه می کنی و هیچ در فکر تیری که در چشم خود داری نیستی ؟ 42 – چطور می توانی به برادرت بگوئی : ای برادر ، اجازه بده آن پر کاه را از چشمت بیرون بیاورم ، در صورتی که تیر داخل چشم خود را نمی بینی ؟ ای ریاکار ، اوّل تیر را از چشم خود بیرو بیاور آن وقت درست خواهی دید که پر کاه را از چشم برادرت بیرون بیآوری . )) 


بنابه گزارش ها یاسمن آریانی، منیره عربشاهی و مژگان کشاورز فعالان مخالف حجاب اجباری که در زندان قرچک ورامین تحت بازداشت بوده اند، از سوی دادگاه انقلاب تهران مجموعا به ۵۵ سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شده اند.

با این حال به گزارش ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران (هرانا)، “در صورت قطعی شدن این حکم و با استناد به ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی مجازات اشد یعنی ۱۰ سال حبس تعزیری در خصوص هر یک از متهمان قابل اجرا خواهد بود.”

به گزارش هرانا وکلای این سه نفر گفته اند که حکم دادگاه روز چهارشنبه به ریاست قاضی مقیسه با حضور این سه متهم به آنها ابلاغ شده است. وکلا در این جلسه حضور نداشتند.

از جمله اتهامات این افراد “تشویق و فراهم نمودن موجبات فساد و فحشا” بود.

این افراد پیش از دستگیری ویدئویی منتشر کرده بودند که در مترو بدون روسری در روز زن به زنان گل می‌دادند. یاسمن آریانی دختر منیره عربشاهی است.

شمار دیگری از زنان معترض به حجاب اجباری از جمله فرشته دیدنی و صبا کردافشاری هم در ماه های اخیر بازداشت شده اند.

به گزارش هرانا هرکدام از این سه نفر به اتهام “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی” به ۵ سال حبس تعزیری، بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به یک سال حبس تعزیری و برای اتهام “تشویق و فراهم نمودن موجبات فساد و فحشا” به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شدند. علاوه بر این اتهامات مژگان کشاورز از بابت اتهام “توهین به مقدسات” نیز به ۷ سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

امیر رئیسیان، وکیل مدافع یاسمن آریانی و منیره عربشاهی، به هرانا گفت: “در جریان این پرونده، نه در مرحله بازپرسی در دادسرا و نه در جلسات دادگاه به هیچ عنوان اجازه ورود به وکلا داده نشده است”.

محمد مقیمی، وکیل مدافع مژگان کشاورز، هم گفت: “در مرحله دادسرا به استناد ماده ۴۸ و لیست مورد تائید قوه قضاییه اجازه ورود وکیل انتخابی به پرونده داده نشده و در مراحل بعد نیز علاوه بر اینکه از ورود وکلا جلوگیری شده است. جلسات دادگاه بدون اطلاع قبلی و صرفا با انتقال متهمین به شعبه دادگاه صورت گرفته بود”.

به گزارش هرانا یاسمن آریانی، روز ۲۱ فروردین توسط مامورین نیروی انتظامی بازداشت و به بازداشتگاه وزرا در تهران منتقل شد و به همراه مادرش منیره عربشاهی که یک روز بعد بازداشت شد هم اکنون در بند ۵ زندان قرچک ورامین که عمده ساکنین آن را اتباع خارجی تشکیل می‌دهند به سر می‌برد.

مژگان کشاورز روز ۵ اردیبهشت‌ماه در منزل شخصی خود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه، به زندان قرچک ورامین منتقل شده بود.

انتقال سپیده قلیان ‘به بیمارستان

همزمان نزدیکان سپیده قلیان می‌گویند او به بیمارستان قم منتقل شده است.

خانم قلیان از اول مردادماه در اعتراض به برخوردهایی که با خودش و خانواده‌اش شده اعتصاب غذا کرده است.

سپیده قلیان از دی ماه گذشته تحت بازداشت بوده است. او پیش از آن هم مدتی در بازداشت بود و پس از آزادی ادعای اسماعیل بخشی، فعال کارگری سرشناس را درباره شکنجه شدن در بازداشتگاه تایید کرد.

تلویزیون رسمی ایران برنامه‌ای علیه خانم قلیان و آقای بخشی پخش کرد و آنها پس از پخش برنامه بازداشت شدند.

سپیده قلیان در زندان قرچک نگهداری می‌شده است. نزدیکان فعالان مدنی و کارگری که در این زندان به سر می‌برند گفته‌اند تاکنون چند بار در زندان به این بازداشتی‌ها حمله شده است.

کمپین چهارشنبه های سفید

از سوی دیگر مسیح علی نژاد روزنامه نگار آزاد ساکن آمریکا که هدایت کمپین “چهارشنبه های سفید” برای مبارزه با حجاب اجباری را به عهده دارد گفته است که ارسال عکس و ویدئوی زنان این کمپین برای او ادامه دارد.

این درحالی است که روز دوشنبه موسی غضنفرآبادی، رئیس دادگاه انقلاب تهران، گفته بود که ارسال فیلم و عکس برای مسیح علی‌نژاد جرم و مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی است.

این مقام گفته بود این افراد با یک تا ۱۰ سال مجازات زندان روبرو خواهند شد.

خانم علی نژاد روز چهارشنبه به رویترز گفت: “امروز من ویدئوهای زیادی از داخل ایران دریافت کرده ام. و زنان در این ویدئوها شجاع تر و عصبانی تر از قبل هستند.”

او گفت دولت ایران از “زنانی که دست به نافرمانی مدنی و اعتراض مسالمت آمیز می زنند می هراسد.”

عفو بین الملل گزارش داده است که سال گذشته حداقل ۳۹ نفر در ارتباط با اعتراض به حجاب اجباری دستگیر شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *