ضربه اسلام به چهار رکن استقلال اقتصادی ایران- جنگ مذهبی اسلام با ایران

اسلام به نام خداوند عرب به چهار رکن استقلال اقتصادی ایران ضربه زده و اقتصاد ایران را از اقتصادی زنده به اقتصادی نفتی و مرده تبدیل کرده است، این چهار رکن اقتصادی عبارتند از، مشروبات الکلی و اقتصاد الکل که آب را به فرآورده ای ارزشمند تر تبدیل میکند، توریسم که باب گفتگو و گشایش درهای فرهنگی را بر روی ایرانیان میگشاید تا فرهنگ ایران همگام با فرهنگ جهانی و علم جهانی پیشرفت کند و نیازی به پناهندگی و آسیبهای اجتماعی نباشد، موسیقی و صنعت موسیقی که تبدیل به فعالیت جمعی روضه خوان عشقی شده که همواره دم از نفرین و مرگ میزنند و رکن چهارم نظام بانکی ایران استت.

چنین ضرباتی به اقتصاد ایران همواره ایران را نیازمند و نه مستقل نگاه خواهد داشت و این واقعیت آنگاه مخرب و ملموس تر خواهد شد که بدانیم نفت یک منبع تجدید ناپذیر اقتصادی است. در واقع وجه مثبت تحریم های فعلی نفتی گفتگوی نامستقیم جهان با حکومت اسلامی است که در صورت عدم استخراج و صدور نفت در صورت پایان منابع نفتی چگونه میخواهید اقتصاد نیمه مرده ایران را بچرخانید؟ در حالی که سوختن بنزین هزار تومانی و ثروت های ملی یکی از آسیبهای فرهنگی مردم ایران شده است، دولت ج. اسلامی نشان داده که خداوند عرب در واقع شعور و شرافت ایرانیان را هزار و چهارصد سال بعد از ظهور نشانه گرفته است و چنین کینه و نفرتی تصور ناپذیر است و نشان از جنگی باستانی با آیندگان این مرز و بوم دارد. همین خدا پول زنده ای مانند کعبه را به اتباعش یعنی عربستانی ها عنایت کرده که قلک اسلامی است.

باید اضافه کرد که با احتساب جنگ جهانی سومی که ایران به اسلام و مهدی موعودش بدهکار است و ایرانی باید در زیر رایت اسلام با همه دنیا بجنگد و کودکان و بزرگانش به خاک و خون کشیده شوند تا در نهایت اسلامی که با شمشیر آمده است همه ما را از زیر شمشیر بگذراند ما به دنیا آمدن خود را اگر فقط صرف مبارزه عقیدتی با این اهریمن کنیم کار زیادی نکرده ایم بلکه شاید توانسته باشیم کودکان آینده این مرز و بوم را از خطر نجات دهیم. زنده سوزی مشرکین و کفار، قتل مخالفین عقیدتی و کشتن و زندانی کردن هر مخالف بالا و پایین هجده سال از جمله آقای شیر محمدعلی در زندان ، به بهانه پست کردن مطالبی در انتقاد از اسلام از جمله دستاوردهای شمشیر دیانت و قداست اسلامی برای ایرانیان است.

مشکل ایران اعتقاد به خدایی است که دوست ایرانیان نبوده و چاره ای نیست خدایان عوض نمیشوند ( و لا تجد فی سنت الله تبدیلا/در سنت الله تبدیل و تغییری نخواهد بود) سری بعد که خواستید ان شا الله و ماشاالله بگویید خوب به این فکر کنید که چند درصد دعاهای خیر شما در حق مردم مستجاب شده است.

اگر دیدید افغانی به شما توهین میکند، عربستانی شما را مجوس میخواند، عراقی به شما حمله میکند، پاکستانی شما را مشرک میخواند، ترک سر شما کلاه میگذارد تعجب نکنید، شما قربانیان طولانی ترین نبرد تاریخ یعنی جنگهای مذهبی و جنگ خدایان بوده اید، خدایانی که هر سال به اندازه یک نبرد در جاده ها از شما قربانی میگیرند زیرا روح شما را آرامش و تعالی نمیبخشند. یکی از آن رومیان است (عیسی ابن مریم و پدرش) یکی از آن یهود است (یهوه و اسرائیلش) یکی از آن عرب است (الله و کعبه اش) ولی شما خداوندی ندارید. آنها همه خدمات خود را به اتباعشان ارائه داده اند، حتی محمود احمدی نژاد آمد تا خون یهودیان کشته شده در جنگ جهانی را به پای شما ایرانیان هم بنویسد.

این مقاله تکمیل میگردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *